Cislovani obrazku

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Listopad 12 20:37:47 CET 2002

Radek Budař wrote:

>  chtel bych se zeptat na cislovani obrazku v obsahu. V textu se mi obrazky
> cisluji kontinualne, ale do obsahu se mi vkladadaji cisla jedinecna pro
> kazdou kapitou, takze seznam vypada nasledovne:
>
> Seznam obrazku
>
> 1. Obr 1.
> 2. Obr 2.
> 1. Obr 3.
> 2. Obr 4.
> 3. Obr 5.
> 1. Obr 6.

To je hodně divné. Obrázky by se měly v rámci každé kapitoly číslovat
znovu. Je váš dokument validní?

> Chtel bych, aby se mi obrazky cislovaly kontinulane, pripadne aby se
> necislovaly vubec (neco jako chapter.autolabel select="0"). Je to mozne?

Jestli je nechcete číslovat, můžete si upravit lokalizaci pro nadpis
obrázků:

<!-- Z jakého dokumentu se bude číst uživatelská změna lokalizace -->
<xsl:param name="local.l10n.xml" select="document('')"/>

<!-- Lokalizační dokument může být přímo součástí stylu -->
<i18n xmlns="http://docbook.sourceforge.net/xmlns/l10n/1.0">

  <!-- Jazyk lokalizace -->
  <l10n language="cs">

    <!-- Úprava šablon pro křížové odkazy -->
    <context name="title">
      <template name="figure" text="Obrázek"/>
    </context>

  </l10n>
</i18n>