Title page

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Středa Listopad 13 11:11:57 CET 2002

Zdravim,
 mam otazku ke generovani vlastni uvodni stranky. Snazil jsem se postupovat
podle manualu, ale zaverecne inkludovani vlastnio stylu me neni jasne (pro
HTML). Popisu:

 1. Udelal jsem si vlastni soubor (moje_tp.xml), v nem jsme provedl upravy
tak, jak bych chtel, aby vypadala uvodni stranka
 2. Tento soubor jsem pouzil pro vytvoreni XSL stylu (moje_tp.xsl), k
vytvoreni jsme pouzil saxon a sablonu C:\docbook\xsl\template\titlepage.xsl
 3. Oba tyto soubory (moje_tp.xml a moje_tp.xml) jsem ulozil do adresare
C:\docbook\xsl\html\..

A nyni muj problem. Pro generovani HTMLHelpu pouzivam vlastni styl, kde mam
definovana rozsireni (rozsireni_htmlhelp.xsl). Kdyz spoustim konverzi pro
HTML HELP, pak pouzivam prikaz

@saxon %1 c:\docbook\xsl\htmlhelp\rozsireni\rozsireni_htmlhelp.xsl
"htmlhelp.encoding=windows-1250"

A moje otazka. Kam mam inkludovat soubor 'moje_tp.xsl'. Udelal jsem to
nasledovne do 'rozsireni_htmlhelp.xsl'

<xsl:import href="../../html/chunk.xsl"/>
<xsl:include href="../htmlhelp-common.xsl"/>
<xsl:include href="../../html/titlepage.templates_asei.xsl"/>
<xsl:param name="paper.type" select="'A4'"/>

Pri konverzi pomoci saxonu mi byly vypsany chyby typu:

Error at  fo:block on line 62 in file ...moje_tp.xsl
Variable title.font.family not found

Error at  fo:block on line 63 in file ...moje_tp.xsl
No template exists named divison.title

Delam nekde neco spatne a nevim kde, protoze presne nechapu princip. Muze mi
prosim poradit?

Dekuji
Radek Budar

P.S.: take bych do titulni strany chtel dostat obrazek (jeden natrdo) a to
uz vubec nevim jak, protoze jsme v tom inkludovani nejak zamotany...:-)))