HTMLHelp a prvni stranka

Jan Klimeš jan.klimes na ortex.cz
Pátek Listopad 15 06:53:21 CET 2002

Dobry den,

     mam takovy problem. Snazim se udelat htmlhelp a vytvari se mi nejvyssi
nadpis ve stromecku jako "untitled". Problem je v tom, ze se mi generuje v
index.html prazdny <title></title>. Potreboval bych nejak docilit toho, aby
se do tohoto title dosadilo id z <article id="Muj dokument">.
Mam nejnovejsi verzi stylu (1.57). Muj problem je v tom, ze za article neni
section nebo tak, ale hned nekolik <par> (generovano automaticky z
wordu...)

Vypada to nejak takhle:
<article lang="cs" id="Muj dokument">
   <para> DIČ IČO BANKOVNÍ SPOJENÍ E-mail TELEFON FAX</para>
   <para> 228-00529745 00529745 Raiffeisenbank a.s., HK,, ortex na ortex.cz
(049)5813111 (049)5522590</para>
   <para>   účet 1016000210/5500 http://www.ortex.cz</para>
   <para>Společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským
soudem v Hradci Králové, v odd. C, vložka 38.</para>
   <section id="dokument">
   </section>
</article>

Jan Klimes