Title page

Radek Budar radek.budar na asei.cz
Pondělí Listopad 18 11:41:29 CET 2002

> Nejjednodušší je použít mediaobject uvnitř bookinfo a do šablony pro
> titulní stranu přidat element mediaobject.

Toto uz jsme vyzkousel, jeden obrazek jsem skutecne pridal i si ho spravne zarovnal, ale v navalu radosti jsme zjistil, ze potrebuji na titulni stranu obrazky dva. Zkousel jsme to, ale vzdy se mi tam vlozili 2x a to i kdyz jsem ve zdrojaku oznacil kazdy jinym ID a snazil se sablone pomoci XSL:if rici, ze kdyz id=1, tak prvni obrazek a kdyz ID=2, tak druhy obrazek. Navic bych jeden potreboval vycentrovat a jeden zaorvnat doprava...

dekuji a preji hezky den
Radek Budar