Problem s diakritikou vo FOP 0.20.4

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Úterý Listopad 19 16:03:46 CET 2002

Prikladam "svuj" "uspesny" konfiguracni soubor z Windows - v Linuxu
jsem pouzil obdobny, ale uz jsem ho davno smazal.

Vit Profant

> Vypada to, ze jste sice pridal ceske znaky do vysledneho PDF souboru,
> ale ve vlastnim textu je asi nepouzivate. Mate ty ceske fonty nastaveny
> v parametrech XSL stylu? Pro prilozeny konfiguracni soubor FOPu to
> vypada takto:
>
> <xsl:param name="body.font.family" select="'TimesNewRoman'"/>
> <xsl:param name="title.font.family" select="'Arial'"/>
> <xsl:param name="monospace.font.family" select="'CourierNew'"/>
> <xsl:param name="sans.font.family" select="'Arial'"/>
>

> Martin Perina

Akční nabídky vozů Volkswagen Polo, Golf a Passat  - nyní 2 roky záruka na všechny modely!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.volkswagen.cz/podzimnifascinace