Obsah v PDF cez FOP 0.20.4

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Pátek Listopad 22 20:14:34 CET 2002

Dakujem za fop-common.xsl!

Skutocne vyriesil vacsinu mojich problemov. Este raz dakujem, velmi mi
to pomohlo. Stale sa mi vsak negeneruje cislo strany na ktorej je
glossary. Bohuzial tym zmenam ktore su v
<!-- Oprava cisel stranek kapitol v obsahu --> a <!-- Oprava cisel
stranek casti v obsahu --> prilis nerozumiem, resp. neviem ako toto
aplikovat na template glosary, ktory ma trochu inu strukturu ako
templaty chapter a part. Nevedel by mi s tym niekto poradit?

Este mala poznamka na okraj: <!-- Oprava radku obsahu --> mi sposobuje
problemy, tak som ju vyhodil. Nic to nevylepsuje, avsak kludne
zdvojnasobi velkost suboru a stranky na ktorych je obsach sa zobrazuju
neuveritelne pomaly. A samotne cisla stranky suposunute prilis vpravo.

S pozdravom
Pavol Vaskovic