DSSL a konfigurace OpenJade

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Neděle Listopad 24 20:21:52 CET 2002

"Jirka Kosek" wrote:

>V tom chyba je. Podle DTD je obsah elementu xref prázdný, ale editor
vám
>do něj vložil konec řádku, takže element prázdný není a nejde pak
>zvalidovat oproti DTD.

Máte pravdu. Byla v tom chyba. XML Mind XML Editor měl v nastaveních
zaškrtnutu možnost "Guess ignorable whitespace" a bohužel hádal špatně
:(.
Budiž to návodem pro ostatní, kteří používají poslední verzi XML Mindu.

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: sales na corpus.cz
phone: 	+420 2 41 02 02 33
fax:	+420 2 41 02 03 31

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.419 / Virová báze: 235 - datum vydání: 13.11.2002