Xref

Ing. Jan Novotný jan.novotny na corpus.cz
Pondělí Listopad 25 10:41:40 CET 2002

XREF: <xref
        xreflabel="zakladni_operace_s_dokumenty.varianty"
        linkend="zakladni_operace_s_dokumenty.varianty" />
ELEMENT: <title
    xreflabel="operace na úrovni dokumentů (kapitola Základní operace s
dokumentem)"
    id="zakladni_operace_s_dokumenty.varianty">Operace na úrovni variant
    dokumentů</title>

Doufám, že jsem pochopil použití xrefu správně ...

Ing. Jan Novotný
Corpus Solutions, a. s.
email: sales na corpus.cz
phone: 	+420 2 41 02 02 33