editor pro docbook

Jačko na IOL karel.jacko na iol.cz
Úterý Listopad 26 14:59:59 CET 2002

Rád bych Váš editor vyzkoušel a případně sdělil
připomínky k jeho funkčnosti, jsem ten typ lenocha,
který by byl nejraději aby mu program dělat mimo
myšlení vše co zrychlí práci. Zmiňovaný Jedit je
celkem dobrý, ale má také komplikaci s include
souborů s dekrarací a deklarace pro svou automatizaci
potřebuje. Začal jsem již zkoušet i EMACS s modulem
od Normana Walsche ale jsem na to ještě moc nevyspělý
uživatel Emacs a tak zatím pořád končím u Jedit.
Ale rád se potrápím čímkoliv.

Napíšu denně cca 50 stran v DocBook, takže můžu
být zajímavý tester. Prosím o uvedení odkazu
a drobného návodu na instalaci.

ing. Karel Jačko www.jacko.cz