DTD z netu?

Jiří Netolický netolicky na datis.cdrail.cz
Pátek Říjen 4 07:57:40 CEST 2002

Přeji hezký den.

Začínám s docbookem a pro výstup do html používám
saxon. Příkazovou řádku jsem opsla ze stránek pana
Koska. Pokud použiju verzi s balíky crimson.jar,
kosek.jar a saxon651.jar je všechno v pořádku.
Chtěl jsem vyzkoušet i druhou možnost - použít
reslover.jar + xerces.jar a tady vzniknul problém.

Při parsování mého dokumentu který začíná:
<!DOCTYPE book PUBLIC '-//OASIS//DTD DocBook XML V4.2//EN'
    'http://www.oasis-open.org/docbook/xml/4.2/docbookx.dtd'>
je parser snaží "docbookx.dtd" stáhnout přímo z netu, což
se mu nepovede, neboť jsem za firewallem. Když jsem záhlaví
změnil na:
<!DOCTYPE book PUBLIC '-//OASIS//DTD DocBook XML V4.2//EN'
	'file:///d:/work/docbook/dtd/docbookx.dtd'>
tak proběhlo vygenerování bez chyb. Myslím si, že to ale není
to správné řešení.

Díky předem za radu,

Jirka