DTD z netu?

Jiří Netolický netolicky na datis.cdrail.cz
Pátek Říjen 4 15:20:46 CEST 2002

> Máte nějakou chybu v nastavení katalogových souborů. Podívejte se, zda
> máte soubor CatalogManager.properties v CLASSPATH, když spouštíte Javu
> pro Saxon, a že je v tomto souboru odkaz na XML catalog pro DocBook DTD.
Omlouvám se. Opravdu jsem tam měl překlep v cestě k "catalog.xml". Pak
už tvorba html souboru fungovala, ale narazil jsem na další podobný
problémek. Když jsem chtěl vytvořit htmlhelp opět se to snažilo dostat
na net. V souboru chunk.xsl byly následující řádky:
<xsl:import
href="http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/html/docbook.xsl"/>
<xsl:import
href="http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/html/chunk-common.xsl"/>

XSL styly mám docbook-xsl-1.55.0.tar.gz. Opravil jsem to tak, že jsem
nechal pouze "docbook.xsl" a "chunk-common.xsl", ale opět nevím jestli
to je "ten správný" postup.

Diky, Jirka