Table

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Pátek Říjen 11 17:24:42 CEST 2002

Zdravim,
 mel bych prosbu tykajici se elementu <table>. Pri konverzi do HTML bych rad
tabulku zformatoval pomocí CSS stylu. Nasel jsme nastaveni:

<xsl:param name="table.borders.with.css" select="1"/>

<xsl:param name="table.border.style" select="'solid'"/>

Avsak pri konverzi se mi to HTML tagu pro TABLE neustale doplnuje atribut
'style="border-collapse: collapse;' a to i presto, ze v CSS stylech nastavim
tuto hodnotu na 'inherit'. Muzete mi prosim poradit, jak dosahnout plne
kotroly nad tabulkou pomoci CSS a hlavne, jak se zbavit neprijemneho
'collapse'?

dekuji
Radek Budar