Table

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Říjen 15 13:23:04 CEST 2002

Radek Budar wrote:

> Dekuji, toto skutecne pomohlo. Mam vsak dalsi starost. Jak musi byt koncipovane CSS styly, abych mohl formatovat THEAD a TD? Zapis table.thead {background-color: red} mi se zahlavim
Selektor by měl vypadat takto:

table thead { ... }

Zápis table.thead se aplikuje na <table class="thead">, což nechcete.

tabulky nic neprovede. Navic me 'neposloucha' ani <colspec colwidth="*">
a <colspec colwidth="2*"> - text je vzdy 'prilepen' na oramovani bunky,
nikde nejsou mezi textem a ramem mezery. Bunka je zratka tak velka, jak
je dlouhy text a to je nezadouci.

Vzdalenost textu od ramecku bunky se nenestavuje pomocí colspec. Colspec
slouží k určení šířky sloupce (ne všechny prohlížeče je však umí
dodržet, umí to IE6, Opera to neumí, ostatní jsem teď nezkoušel).

Vzdálenost obsahu buňky od rámečku můžete nastavit buď přes externí CSS
(vlastnost padding) nebo pomocí paramtery table.cell.padding.