Rejstřík

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Čtvrtek Říjen 17 11:34:19 CEST 2002

Zdravim,
 chtel bych se zepat, pri pouziti rejstriku se mi generovani HTML za
rejstrikove heslo zobrazi takovy maly prazdny ctverecek, neco jako kdyby tam
mel byt obrazek, ale ten neni nalezen a  zustane misto nej pouze prazdny
prostor. Pri konverzi do HTMLHelpu tam nic takoveho neni. Jak se mohu tohoto
neduhu v HTML zbavit (pouzivam IE 5.5)? Nasledne mam v HTMLHelpu problem s
rejstrikovymi hesly - kdyz na nej kliknu, zobrazi se kapitola, ale ja bych
radeji, aby se zobrazilo primo to rejstrikove heslo - vim, ze na skoleni
toto bylo reseno, ze to nejak jde, ale bohuzel jsem v poznamkach nic
nenasel...:-(

diky za rady
Radek Budar