<inlinemediaobject>

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Říjen 30 17:31:30 CET 2002

Radek Budar wrote:

> Obecne bych chtel, aby pred kazdym titulkem v <note> byla uvedena jedna a ta sama ikona. Mohl byste mi prosím nahodit kus zdrojaku, jak to udelat? Presne totiz nechapu vyznam 'admonu' (zkousel jsem to prelozit, ale ani to mi moc světla nevzneslo)...

Následující dva parametry vám před všechny admonitions (note, warning,
caution, tip, ...) vloží grafickou ikonu:

<xsl:param name="admon.graphics" select="1"/>
<xsl:param name="admon.graphics.path">images/</xsl:param>

Druhý parametr je adresář, kde se nacházejí ikony. V tomto případě
podadresář images v adresáři, kde jsou vygenerované HTML stránky. Do něj
stačí uložit obrázek note.png, který se pak zobrazí před každou
poznámkou. Obrázky jsou již hotové a najdete je v adresáři images v
distribuci XSLT stylů. Nejsou sice moc hezké, ale na vyzkoušení stačí.
Můžete si pak nakreslit hezčí.

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz