Emacs na Windows

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Pátek Září 13 17:21:27 CEST 2002

Promiňte mi mou natvrdlost, ale je tedy ten lokalizačíní balík
třeba instalovat, nebo stačí pouze změnit ty parametry v .emacsu?
Já jsem podle onoho vzoru zkoušel "pár parametrů" nastavit, ale
nemohu tvrdit, že by se to Emacsu po spuštění nějak moc líbilo...

Vít Profant

Nový vyhledávač pro český internet www.WebFast.cz - prostě najde ...