obrazky

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Neděle Září 29 13:56:46 CEST 2002

Dobrý den všem DocBookařům.

Právě dopisuji diplomovou práci o XML a Javě, kterou dělám v
DocBooku. Jelikož nejsem TeXař a výstup z FOPu není právě
ideální, rozhodl jsem se z FO konvertovat do RTF, v OpenOffice
udělat posledni typografické úpravy a teprve pak vyrobit finální
PDF.

Mám však problém s obrázky - sejmuté obrazovky se nechtějí vejít
na papír a v OO se objevují deformované (stlačené na šířku).
Pokusil jsem se dát parametr scale na 75, ale obrázek se zmenšil,
ale ne plynule. Tím myslím, že když jsem zvětšil v OO náhled
(nebo v GhostView), neměl obrázek zpět svou původní kvalitu. Lze
nějak zařídit, aby zmenšené bitmapové obrázky při transformaci do
RTF neztrácely kvalitu?

Předem děkuji za cenné podněty

Vít Profant

Nový vyhledávač pro český internet www.WebFast.cz - prostě najde ...