Okraje tabulky

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Úterý Duben 15 17:57:26 CEST 2003

Jirka Kosek wrote:

>Předně bych zkusil nejnovější verzi fopu. Styly se vyvíjejí tak, aby
>používaly řešení v souladu s FO specifikací, ale fop má výrazné mezery v
>implementaci.

FOP 0.20.5rc2 bohuzial skonci v nekonecnom(?) cykle s hlaskou "[INFO]
area contents overflows area" niekde na 62. strane mojho dokumentu...
ale ani v kratkej verzii dokumentu ktoru FOP zvladol okraje (aby som bol
presny - mriezka) tabulky nezmyzla.

>Nějaké chyby ohledně okrajů tabulky byly odstraněny až po vydání verze
>1.60.1, ale myslím, že vás netýkají. Pokud vám nebude nový fop fungovat,
>můžete zkusit poslední verzi souboru fo/table.xsl z CVS.

Toto bohuzial nezabralo (so ziadnou verziou FOPu). Nechce sa mi opat
vraciat k XSL 1.57... nie je na to nejaky iny liek? Skusil som aj nahrat
table.xsl z 1.57, na moje prekvapenie to zbehlo OK, ale okraje tam boli
stale. Z toho dedukujem ze je problem inde... ale kde? Podozrievam z
toho "Property Sets" ale neviem prist na to kde je to nastavene.

Vopred dakujem za pomoc.

S pozdravom
Pali