C source docs genarator

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Srpen 5 10:23:32 CEST 2003

On Mon, Aug 04, 2003 at 05:50:45PM +0200, Jirka Kosek wrote:

> Stejně musíte pouštět ten tool, který projde zdrojáky. Tak byste po něm
> ještě spustil druhý, který do výstupu doplní dokončovací tagy a pár
> dalších věcí, které dělá sx.

 Jasne, ze by to tak slo a pokud by to slo primo do XML bylo by to
 jeste lepsi:-) Ted jsem koukal na dalsi (pekny seznam jen na:
     http://www.stack.nl/~dimitri/doxygen/links.html
 ) nastroje a XML je asi opravdu pro 90% lidi neslusna nadavka, protoze
 to temer nikdo nepodporuje. Nejakou snahu je videt u doxygenu a synopsis.

 Jinak dik. Kouknu na osx i kdyz gtk-doc je celkem obludnost co se
 tyka makefiles.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>