Chyba ve FOPu nebo moje?

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 22:02:00 CET 2003

Dobry den,

na adrese http://dione.zcu.cz/bohemik/kniha/bohemik.fo mam soubor,
ktery vznikl transformaci z DocBookoveho zdroje. XSLFormatterem 2.4
tento soubor prectu v pohode (nemohu ho ale kvuli licencnim omezenim
zkusebni verze publikovat), nicmene FOP 0.20.5 s upravami pro cestinu
podle p. Zampacha hlasi mne nepochopitelnou chybu (neco o spatnem
mapovani???) a predcasne skonci, coz je o to nepochopitelnejsi, ze
kdyz byl zdrojovy soubor o neco kratsi, stejne misto
vytransformovaneho XSL-FO souboru FOPem proslo v pohode. XSL
stylesheet mezitim nebyl upravovan, rovnez tak transformacni engine
(XSLTproc pro Win).

Byl by nekdo, kdo pouziva FOP, tak nesmirne laskav, a zkusil jim tento
soubor prohnat? Tento dokument uz jsem chtel (po rucnim doplneni jeho
tela) mit pred nekolika dny hotov a umisten na Webu jako PDF... Velmi
bych si vazil toho, kdyby me nekdo poradil nebo nasmeroval, abych
vedel, jestli neco delam spatne, nebo zda jde jednoduse o chybu FOPu.

S pranim hezkeho dne

Vit Profant

Eurotel Data Nonstop - Neomezený přístup na internet již od 799 Kč měsíčně!
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.eurotel.cz/site/cz/servicesAndTariffs/specialOffer.html?list=34995