rejstrik a html help

Bohuslav Hulka bhulka na centrum.cz
Úterý Prosinec 16 20:12:21 CET 2003

> From: Jirka Kosek [mailto:jirka na kosek.cz]
> V HTML Helpu se hlavička a patička s odkazy standardně negeneruje, takže
> tento malý problém nevzniká. Poslední verze stylů (1.64.0) už má tuto
> chybu opravenou. Pro eliminaci těchto odkazů je potřeba nastavit
> parametr generate.index na 0.

Toto nastavení parametru generate.index bohužel ve verzi stylů 1.55 nefunguje. Vygenerovaný help pak jednak vůbec neobsahuje záložku s rejstříkem, jednak jsou zde opět na poslední stránce odkazy na neexistující stránku s rejstříkem. Na upgrade stylů na 1.64 si netroufnu, protože jsem prováděl poměrně rozsáhlé změny šablon pro generování do jiných formátů. Troufnu si tedy opět položit otázku, jestli neexistuje (jednoduchá) změna šablony, která zajistí ignorování tagu <index/>?
Děkuji

Bohuslav Hůlka