Profilace dokumentu

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Únor 3 17:20:55 CET 2003

Radek Budar wrote:

> Ja asi presne nerozumim tomu, proc, co, kdy a jak importovat. Nechci zatezovat konferenci, mohu se o importech sablon nekde dozvedet vice (treba mi taky neni jasne proc nekdy import a nekdy include)

V 99,9% připadů platí, že chcete importovat nějaký hotový styl, protože
chcete jen změnit pár parametrů a případně předefinovat nějaké šablony.

Chcete trochu upravit výstup do HTML. Pak si naimportujte styl pro HTML.
Chcete trochu upravit výstup do HTML Helpu. Pak si naimportujte styl pro
HTML Help.

Import dává šablonám z načítaného stylu nižší prioritu, takže umožňuje
bezproblémové předefinování libovolné šablony. Include priority nemění,
a proto jej lze použít pouze v případě, kdy nemůže dojít ke konfliktu
šablon.

Povídání o úpravách XSL stylů:

http://www.sagehill.net/xml/docbookxsl/CustomMethods.html

Méně obsažné, ale česky: