DSSSL

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Pátek Únor 7 10:37:22 CET 2003

Zdravim,
 mel bych nejake otazky k formatovani vystupu v RTF pomoci DSSSL. Vim, ze uz
se do toho nikomu nechce, ale presto:

 - pri cislovani kapitol (define %chapter-autolabel%  #t) se mi dotahuje i
slovo  'Kapitola' - chtel bych ocislovat, ale bez tohoto slova, jde to
nejak? Myslel jsme na upravu souboru  cs.xml, respektive vlozit tuto upravu
do uzivatelske zmeny lokalizace, ale nasel jsme navod jak toho dosahnout v
XSL, co ale DSSSL?

 - potreboval bych odstranit zahlavi, kam je generovan vzdy nazev kapitoly,
bud bych ho rad presunul na spodek straneky, nebo ho uplne odstranil. Myslel
jsem na nastavebin (define bop-footnotes    #t), ale to mi se zahlavim
naprosto nic nedela

 - dalsim probleme je cislovani obrazku. Potreboval bych, aby se cislovaly
kontinualne a ne ve formatu 'cislo kapitoly' - 'cislo obrazku v ramci
kapitoly', ale nikde v DSSSL jsme nenasel nastaveni, ktere by to mohlo
ridit...

dekuji moc za nejake rady
s pozdravem
Radek Budar