DSSSL - II.

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Pondělí Únor 10 17:09:07 CET 2003

Zdravim,
 postupne moje problemy s DSSSL s radami pana Koska mizeji, nicmene prece
jenom jeste nejake:

 - pouzil jsem zdrojovy kod z minuleho mailu a obrazky se jiz cisluji
kontinualne, nicmene jsou porad ve formatu [cislo kapitoly]-[cislo obrazku].
Nemohu se tohoto zbavit. Nasel jsem, jak smazat pomlcku a nebo misto ni dat
jiny znak, nasel jsem, jaky znak mam dat za cislo, ale ja tam to cislo
kapitoly nechci vubec, chci pouze cislo obrazku... Opravdu nevim, kde to
hledat...

 - pri pozutit tagu <programlistning> se mi delaji prilis velke mezery za
vypisme kodu a prvnim nasledujícm odstavcem. Snazil jsem se to ridit pomoci
(define %para-sep% (/ %bf-size% 1.0)) a  (define %block-sep% (* %para-sep%
1.0)) nicmene se toto nastaveni na tomto vubec neprojevuje. Ktere nastaveni
by mohlo? Zdrojak mama takto:

<para>
  Tabulka (view) s údaji pro ověření je vždy grantovaná na uživatele
<computeroutput>odysea_wom</computeroutput>:
   <programlisting>
grant select on [schema_name].table_name to odysea_wom;
   </programlisting>
</para>

Pokud by jeste existovala rada, byl bych moc rad,

dekuji a zdravim
Radek Budar