DSSSL - II.

Radek Budar radek.budar na asei.cz
Úterý Únor 11 15:57:17 CET 2003

> Zkuste ještě jednu změnu. Místo:
>   (let* ((chn    (element-label (ancestor (normalize "chapter") nd)))
>
>   (let* ((chn    ("")

Takto zapsane mi to hlasilo chybu, nicmene tento zapis:
(let* ((chn    (element-label (ancestor (normalize "") nd)))

problem vyresil. Snad jeste jedna otazka. Pri generovani do RTF se mi cisluji stranky - titulni stranka, nasledujici stranka po titulni a stranka s obsahem "cisly" 'i', 'ii' a 'iii'. Prošel jsem několikrát všechna nastavení, ale nějak jsem nepřišel na to, jak říci, že titulní stránku nechci číslovat. Jde vůbec nějakým parametrem řídit číslování stránek?

dekuji a zdravim
Radek Budar