Uprava DSSSL stylu

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Úterý Leden 7 14:17:21 CET 2003

Zdravim,
 mam nekolikm otazek tykajiich se uprav DSSSL stylu. Jsem nyni postaven pred
problem, aby vysledny vystup do RTF odpovidal sablone, ktera se u nas ve
firme bezne pouziva pro psani dokumëntace. Potrebuji nekde rici, ze <sect1>
se ma formatovat napriklad Arialem 16pt. tucne zarovnani doleva a ze
klasicky text <para> ma byt Arialem 10pt. do bloku s prvnim radkem odsazenym
zleva o 3pt. a ze titulek tabulky ma byt vycentrovany a tucnym Timesem 8pt.
a tak podobne?

 - Mam na to jit upravou DSSSL stylu?
 - Jak definuju styl pro jednotlivy tag?
 - Pripadne, kde najdu nejakou vhodnou dokumentaci popisujici vsechny prvky,
ktere mohu pri tomto vyuzit

je mi jasne, ze musim definovat specialni DSL soubor, kde toto formatovani
provedu a ono pak prebije standardni formatovani, ale potreboval bych
pocatecni nasmerovani. Pomuzete mi prosim?

dekuji a zdravi
Radek Budar