Sidebar

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Úterý Červenec 1 11:32:02 CEST 2003

Zdravim!

Dostal som za ulohu spravit design pre nas dokument napisany v DocBooku.
Ale pravdupovediac neviem kde zacat. Poziadavkou je aby vedla hlavneho
tela dokumentu bol sidebar, v ktorom by boli odkazy z hlavneho textu.
Standarne sa sidebar zobrazy len ako sivy oramovany blok uprostred
textu. Je mozne dosiahnut v XSL FO vobec taky druh designu? Na ktore
templaty by som mal zamerat svoje upravarenske usilie?
Odkazy na nejake techniky sadzby do sidebaru by mi velmi pomohli. Ma s
tym niekto nejake skusenosti?

Za pomoc vopred dakujem!
S pozdravom
Pavol Vaskovic