dalsi otazky

Jiří Hradilík jura.h na seznam.cz
Středa Červenec 23 07:22:47 CEST 2003

Pane Kosku dekuji.

Vse chodi presne tak jak jste mi poradil.

System Docbooku se mi zacina libit cim dal vice.

Jirka Hradilik

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jirka Kosek
  Komu: docbook na linux.cz
  Odesláno: 22. července 2003 17:49
  Předmět: Re: dalsi otazky

  Jiří Hradilík wrote:

  > 1. tabulky
  >       <title>...</title>
  >       <tgroup cols='3' align='left'>
  >       <colspec colname="c1" colwidth="10%" />
  >       <colspec colname="c2" colwidth="45%"/>
  >       <colspec colname="c3" colwidth="45%"/>
  >       <thead>
  >
  > jenze po exportu do HTML nemam velikost tabulky definovanou a nevim
proc.

  Pro přepočítání šířky sloupců je potřeba používat rozšiřující funkce.
  Musíte použít parametr use.extensions=1 a při spouštění procesoru XSLT
  mu do classpath (pro Saxon a Xalan) přidat cestuk JAR archivu s
  implementací těchto funkcí (najdete je v adresáři extensions/).

  > 3.
  > muzu si dopredu urcit jake "class" v HTML tagu bude mit konkretni tag
napr.
  > <para>, <title> atd. ?

  Většina docbookových elementů vygeneruje HTML element, který má v class
  název elementu z DocBooku. U odstavců můžete název třídy dát do atributu
  role a zapnout parameter para.propagate.style.