poznamky pod carou

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Úterý Červen 24 08:39:29 CEST 2003

POUZIVAL

> Stačí předefinovat následující šablonu:
>
> <xsl:template name="format.footnote.mark">
>    <xsl:param name="mark" select="'?'"/>
>    <fo:inline baseline-shift="super" font-size="90%">
>      <xsl:copy-of select="$mark"/>
>    </fo:inline>
> </xsl:template>
>
> Místo 90% použijte třeba 70%.
>
> --
>    Jirka Kosek

Ano, mate pravdu, funguje to. Odhad 70% byl skoro presny, ale jeste
to tu horni radku malinko odsazovalo, a tak jsem pouzil 60%.

Takze dekuji za dobrou radu.

V souvislosti s odkazy na poznamky pod carou me jeste napada, je-li
mozne nejak predefinovat styl tak, aby se kolem tohoto odkazu
zbytecne nevytvarely mezery - tak je to v souladu s pravidly ceskeho
pravopisu, jestli se nepletu.

Hezky den vsem

Vit Profant

Získejte Nokii 3410 za neuvěřitelnou cenu. http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.oskarmobil.cz/handsets/hs_view1.php3?nob=1&lang=cz&hs_id=46&ii=1