XSLT procesory a DocBook

Vít Profant vit.p na centrum.cz
Čtvrtek Červen 26 15:10:03 CEST 2003

> Od: Jirka Kosek <jirka na kosek.cz>
> Komu: docbook na linux.cz
> CC:
> Datum: Thu, 26 Jun 2003 12:51:36 +0200 (CEST)
> Předmět: Re: XSLT procesory a DocBook
>
> Dobře napsaný plugin by měl použít XSLT procesor, který je
nastaven přes
> JAXP property jako implicitní. To nefunguje?
>
>   Jirka Kosek

Mate naprostou pravdu, vzdyt uz jsem to kdysi zkousel... Jenze tehdy
jsem jeste neobjevil Ant, takze kdyz jsem zmenil soubor *.props a
nezkompiloval plugin do JARu, divil jsem se, proc stale pouziva
Xalan...
Az se dostanu domu, vyzkousim to, a dam vedet...

S diky

Vit Profant

Jeden z největších letních open air festivalů v České republice. 3. - 6. 7. 2003, Český Brod. Těšit se můžete na téměř 130 umělců, kapel a DJs.
http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.rockforpeople.cz