WYSIWYG tool pro DocBook

Ludek Rasek ludek.rasek na pvt.cz
Středa Březen 26 12:30:36 CET 2003

st0rm wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> chtel jsem se optat, jestli nahodou neexistuje nejaky WYSIWYG tool pro
> psani DocBook dokumentu.
>
> Kdyby existovalo neco, co funguje v Linuxu nebo Jave, tak by to bylo
> naprosto nejlepsi.
>
> Vim, ze bych se mohl pokusit vyhledavat na netu, ale rad bych znal i
> vase doporuceni popripade zkusenosti.

Celkem pouzitelnym nastrojem je Javovske XXE

http://www.xmlmind.com/xmleditor/

Je v zakladni verzi k dispozici volne. Tedy doufam ;-)
Na to, ze je v Jave je celkem prekvapive svizny. Jeste by to chtelo
drobna vylepseni pri praci s hotovym dokumentem (presouvani elementu a
pod). Pro tvorbu ale celkem dostacuje a pokud nejsem nucen spolupracovat
na wordowskem dokumentu, pouzivam ho pro tvorbu strukturovanych dokumentu.

L.R.

--
Don't panic