FOP a cislovani stranek

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Květen 27 18:12:04 CEST 2003

JuhyX wrote:

> Soubor fop-common.xsl jsem upravil podle popisu v konferenci a bohuzel
> nic se nezmenilo, tj neustale vypadavaji cisla v obsahu v prvni urovni
> viz zprava 302.  Pochopil jsem neco spatne, nebo jsem neco prehledl?

FOP moc nepoužívám, ale jestli se nepletu, tak některé věci z
fop-common.xsl byly integrovány do standardních stylů. Být vámi, zkusil
bych poslední verzi stylů 1.61.2 a poslední verzi FOPu (tuším, že
0.20.5RC3). Mělo by to snad dávat použitelné výsledky.

Pak je tu ještě další varianta a tou je pořídit si pořádný procesor FO :-D