FOP a cislovani stranek

Pavol Vaskovic pavol.vaskovic na softproject.de
Úterý Květen 27 18:16:26 CEST 2003

JuhyX wrote:

> Soubor fop-common.xsl jsem upravil podle popisu v konferenci a bohuzel
> nic se nezmenilo, tj neustale vypadavaji cisla v obsahu v prvni urovni
> viz zprava 302.  Pochopil jsem neco spatne, nebo jsem neco prehledl?

Presne Vam s tym neporadim, ale mam dojem ze aktualna verzia XSL stylov
so starym suborom fop-common.xsl uz nespolupracuje, pretoze sa niektore
templaty zmenili.
Ak by Vam to pomohlo, pripajam svoje modifikacie pre FOP, ktore mi
odstranuju vacsinu chyb. Vychadzaju zo suboru fop-common.xsl ale mne
chodia uspokojivo s XSL stylmi 1.61.2.

S pozdravom
Pavol Vaskovic