Delenie slov vo FOPe

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Květen 29 18:04:27 CEST 2003

Pavol Vaskovic wrote:

> Narazil som na podivny problem. FOP mi zacal pouzivat na delenie slov na
> konci riadkov namiesto pomlcky znak #. Verziu FOPu som uz dlho nemenil,
> pouzivam 0.20.4, ktory mi na rozdiel od novsich verzii funguje.
> Nestretol sa niekto z takymto problemom?

Poslední verze stylů definují znak, který se bude používat jako divis
(spojovník). Standardní definice je:

<l:gentext key="hyphenation-character" text="‐"/>

Stači ji zaměnit za:

<l:gentext key="hyphenation-character" text="-"/>

Úpravu můžete provést přímo v souboru common/en.xml. Pokud používate
vlastní styl s úpravami, je lepší předefinování provést v něm:

<!-- Z jakého dokumentu se bude číst uživatelská změna lokalizace -->
<xsl:param name="local.l10n.xml" select="document('')"/>

<!-- Lokalizační dokument může být přímo součástí stylu -->
<i18n xmlns="http://docbook.sourceforge.net/xmlns/l10n/1.0">
   <l10n language="cs">
     <gentext name="hyphenation-character" text="-"/>
   </l10n>
</i18n>