nadpisy <sect1> v hlavicce PDF

kecup4 na centrum.cz kecup4 na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 9 12:07:51 CEST 2003

Mam dokument s nasledujici strukturou:

<article>
<sect1>

<sect2>
</sect2>

<sect2>
</sect2>

</sect1>

<sect1>

<sect2>
</sect2>

<sect2>
</sect2>

</sect1>
</article>

Potreboval bych, aby se mi do zahlavi PDF dokumentu generovaly
nadpisy prislusnych <sect1>. Misto toho se mi generuji nadpisy
<sect2>, kterych mam cca 2-3 na jedne strane.

Zkousel jsem si pohrat se sablonou header.content:

<xsl:when test="ancestor::article and ($double.sided != 0)">
  <fo:retrieve-marker retrieve-class-name="section.head.marker"
retrieve-position="first-including-carryover" retrieve-boundary="page-
sequence" />
</xsl:when>

konkretne jsem zkousel ruzne varianty retrieve-class-name, retrieve-
position a retrieve-boundary (podle specifikace FO), ale vysledky
jsou porad spatne, stale se generuji nadpisy <sect2>, jen se meni
jejich hodnoty v zavislosti na nastaveni retrieve-class-name.

Jde nejak vnutit, aby se zpracovavaly pouze sekce prvni urovne?

V maillistu docbook-apps na lists.oasis-open.org jsem nasel pouze
odpoved, ze VSECHNY sekce VSECH urovni musi zacinat na samostatnych
stranach, coz je pri delce mych <sect2> nemozne.

Dala by se nejak pouzit nasledujici cast header.content?

<xsl:otherwise>
  <xsl:apply-templates select="." mode="titleabbrev.markup" />
</xsl:otherwise>

Diky,
Petr Rajsky