trampoty s fo:retrieve marker

kecup4 na centrum.cz kecup4 na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 11:16:13 CEST 2003

Dekuji, funguje to !!!

<fo:block xsl:use-attribute-sets="section.title.level1.properties">
           <xsl:copy-of select="$title"/>

<xsl:if test="($marker != 0) and ($level = 1)">
   <fo:marker marker-class-name="section.head.marker" color="blue"
font-size="10pt">
         <xsl:choose>
           <xsl:when test="$titleabbrev = ''">
             <xsl:value-of select="$title"/>
           </xsl:when>
           <xsl:otherwise>
             <xsl:value-of select="$titleabbrev"/>
           </xsl:otherwise>
         </xsl:choose>
       </fo:marker>
</xsl:if>
</fo:block>

Generuje to presne to co potrebuji. Zkousel jsem vlastnosti pisma
definovat ve <fo:retrieve marker>, tam to nefungovalo, menit primo
<fo:marker> me uz jaksi nenapadlo :-).

Jeste jednou diky,
Petr Rajsky

Nové telefony a originální príslušenství, datová podpora - Cell Net s.r.o. http://adarbo2.bbmedia.cz/please/redirect/53/18/9/10/?param=6039/9931_1