Jak modifikovat titulni stranu dokumentu "article" pro tisk

kecup4 na centrum.cz kecup4 na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 14:10:59 CEST 2003

Opravuji - nerendroval jsem hodnoty $titlepage, ale $pageclass.

Pokud existuje nejaky jiny atribut, kterym mohu u clanku jednoznacne
identifikovat titulni stranku, zrejme bych mel po problemech.

P.R.
> Od: <kecup4 na centrum.cz>
> Komu: <docbook na linux.cz>
> CC:
> Datum: Mon, 20 Oct 2003 14:01:10 +0200
> Předmět: Jak modifikovat titulni stranu dokumentu
"article" pro tisk

> [...]
> (FO/PDF).
>
> Konkretne - vlozit upravenou hlavicku/paticku, prip. obrazek.
>
> Dival jsem se na stranky Sagehill.net, tam jsou popsany upravy pro
> dokument "book". Jde neco podobneho aplikovat take na "article"? Mam
> pocit ze u clanku se ani nerozlisuje co je vlastne titulni strana,
> zkousel jsem si rendrovat hodnoty $titlepage a pro titulni stranu to
> bylo "body" :-(.
>
> Diky,
> Petr Rajsky

> Nové telefony a originální príslušenství, datová podpora - Cell Net
s.r.o.
http://adarbo2.bbmedia.cz/please/redirect/53/18/9/10/?param=6039/9931_1