HtmlHelp a procedure

Miloslav Hertl [GISoft] Hertl na gisoft.cz
Pátek Říjen 24 13:44:56 CEST 2003

Dobrý den,
ještě k tomuto problému. Nevím zda jsem něco při studiu CSS nepřehlédl
a zda tomu tedy přesně rozumím. Vím, že je to mimo DocBook ale přece jenom.
Jak se pomocí to CSS udělá?
ale pokud se to dá nějak ošetřit pomocí CSS, rád to tak udělám.
Děkuji
M.Hertl

Tento text je trochu upraven