Generování DTD nebo Šablony z XML dokumentu

Jačko na IOL kacer na lans.cz
Úterý Říjen 28 08:33:39 CET 2003

Jirka Kosek napsal(a):

> Jestli to dobře chápu, chcete na základě existujícího dokumentu XML
> vygenerovat DTD, kterému by tento dokument vyhověl. Takových nástrojů
> existují mraky, většinou jsou součástí nějakého XML editoru. Pokud vím,
> tak podobný nástroj je například v XML Spy nebo we Websphere Studiu od IBM.

Děkuji,

skutečně se dá vše najít, jen jsem potřeboval ujistit, že takové nástroje
vůbec existují a není třeba je vytvářet. V editoru XML Spy, který se mi sice
po instalaci velmi líbí jsem tuto funkci "zatím" bohužel nenešel možná, že
v distribuci "home edition" není obsažena. Našel jsem ale po celodenním pátrání
a zkoušení špičkovou stránku společnosti HIT Software, kde je možno toto převádění:

* DTD to XML Schema
* XML Document to XML Schema
* XML Document to DTD

provádět ON-LINE, viz stránka společnosti HIT Software na adrese:

             http://www.hitsw.com/xml_utilites/

V Přerově 28.10.2003  Karel Jačko