XPath

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 12 10:00:39 CEST 2003

 Zdar,

 asi  budu dotazem  trosku mimo  tema (BTW,  neni nekde  v CR/SK  nejaka
 konference  venujici se  XML v  trosku sirsim  zaberu, tedy  vecem jako
 je  XSLT,  XPath, XPointer,  XInclude  ...apod.?). IMHO  zrovna v  teto
 konferenci  je tam  maly provoz,  ze by  klidne mohla  byt povysena  na
 xml na linux.cz :-)

 Pri procitani  noveho XSLT v  prikladech (J.Kosek) a  prodchozim studiu
 W3C  Recommendation  k  XPath  stale  narazim na  to,  ze  "or"  v  ose
 "descendand-or-self::"  nebo "ancestor-or-self::"  je vsude  popisovano
 jako "and" z ve sve podstate se to tak i chova. Jen mi porad neni jasne
 proc se to tedy nejmenuje "descendand-and-self::". Nebo mi neco uniklo?

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/