Velikost fontu v chapter/title

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Duben 13 12:51:38 CEST 2004

Ing. Miloš Vymazal wrote:
> 1) Prosim o radu jak nastavit velikost fontu v nazvu kapitoly. V sekci jsem to provedl nasledovne
>
> <xsl:attribute-set name="section.title.level1.properties">
>   <xsl:attribute name="color">green</xsl:attribute>
>   <xsl:attribute name="font-size">16pt</xsl:attribute>
> </xsl:attribute-set>
>
> Pro chapter.title vubec netusim jak to zadat. Potrebuji zadat mensi pismo.

Úprava vzhledu kapitoly je složitější. Musí se pro to používat šablony
titulních stran:

http://www.kosek.cz/xml/db/xsl.html#d0e2759

Další verze stylů bude obsahovat parametr component.title.properties,
zatím je však jen v CVS.

> 2) V Docbooku (generovano FOPem) piseme knizku o ptactvu, bude stacit vygenerovany soubor v PDF + originalni obrazky (fotografie) v jpg pro tiskarnu? Jaky format je pro predani podkladu pro tiskarnu nejvhodnejsi.

Záleží na tom, jak se domluvíte v tiskárně. Dost se to liší.

         XML a Java 13.-14.4.            XSL-FO 20.4.
         DocBook 18.-19.5.               XSLT 24.-26.5.