deleni slov

Pavel Franc pmf na seznam.cz
Úterý Duben 27 16:03:20 CEST 2004

V Út, 27. 04. 2004 v 15:11, Petr Rajsky píše:
> Tak uz se mi to podarilo z 50% vyresit - v .jaru chybely vzory pro deleni, vzpominam ze jsem tusim jsem cetl nakou zminku ze to v novych verzich FOPu nebude kvuli licenci nebo co...

Ve FOPu to opravdu bylo zrušeno kvůli licenci:

  FOP 0.20.5: Some hyphenation patterns (cs, ...) have been removed due
  to licensing reasons
  (http://xml.apache.org/fop/relnotes.html)
  cs.xml: Can't find original file. GPL!!!
  (http://nagoya.apache.org/wiki/apachewiki.cgi?FOPAudits/March2003)

A dost mě mrzí, že to nefunguje, rád bych dělení slov používal. Vám se
to už podařilo rozchodit? Co to přesně znamená "z 50%"? :) Jestli máte
postup, jak to zprovoznit, napište ho sem, prosím.

Pěkný den
Pavel Franc

--
                                                       _  o o
Pavel Franc                                           / \ |/