deleni slov

Petr Rajsky kecup4 na centrum.cz
Úterý Duben 27 21:10:33 CEST 2004

Vratil jsem se k jine verzi FOPu, kupodivu je to take 0.20.5, ale deleni obsahuje ... Na druhou stranu - je primo od Martina Periny, tak si ji mozna modifikoval, ale mam pocit ze to nakou dobu bylo standardne v 0.20.5 k mani i na webu FOPu ... Z 50% znamena ze mi deleni fungovalo v textu ale ne v nadpisech, ted je to na 99% :-), trochu jsem se ve svych upravach xsl ztratil a nevedel presne kde vlastne "component.title.properties" predefinovat...

Jinak ten postup od Jirky Koska je samozrejme fcni.

Petr Rajsky