dotaz

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:02:23 CEST 2004

Píši dokumentaci v editoru Jedit a tento zdrojový text převádím na dva typy výstupů: a) .PDF pro tisk dokumentace, b).HTML pro vystavovaní na Internet. Měla bych následující dotazy:
1. Chěla bych stránkovat po sekcích. Ve stylech mám proto následující sekvenci
    <xsl:attribute-set name="section.level1.properties">
       <xsl:attribute name="break-before">page</xsl:attribute>
    </xsl:attribute-set>
   ale nevyhovuje mi, že zároveň stránkuji po kapitolách a pak je vždy nadpis kapitoly sám na stránce
   a pak na další stránce následuje první sekce v kapitole. Chěla bych zajistit, aby byla  na jedné
   stránce např. 2.kapitola, 2.1.podkapitola. Pak 2.2.další podkapitola už byla na nové stránce.
2. Existuje v Docbooku nějaká možnost nucené nové stránky? Z estetických důvodů pořebuji někdy
   stránkovat bez ohledu na sekce a kapitoly (např. umístění rozsáhlé tabulky samostatně)
Díky.
Obchodní dům.cz - široký sortiment domácích spotřebičů a elektroniky, výrazné slevy. Navštivte
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73742