dělení slov

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Středa Srpen 25 11:03:36 CEST 2004

Píši dokumentaci v Docbooku a narazila jsem na problém s dělením slov. Postupovala jsem podle doporučení J.Koska, do souboru xep/etc/hyphens.xml jsem přidala požadovanou instrukci
<hyphen language="cs" table="czhyphen.il2" codelist="il2codes.xml"/>.
Některá česká slova se mi však rozdělila nesprávně, např. prosstře-dnictvím, zatí-mco, samos-tatně,
stejnoj-menný, uko-nčení, je-dnu, odpole-dní, chara-kteritická, přípa-dně.
Pokud jsem takové slovo zařadila do tabulky czhyphen.cz se správným pravidlem pro dělení (např.
stej-no-jmen-ný), dělení slova v textu pak bylo správné. Kdybych ale musela takto postupovat pro každé nalezené špatně rozdělené slovo, připadalo by mi to dosti pracné. Nejde to jinak? Díky za radu.

Anonymní připojení k internetu od Seznamu
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74638