RTF se styly

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Neděle Prosinec 12 10:58:13 CET 2004

Dobrý debugger je v editoru www.oxygenxml.com

> <?xml version='1.0'?>
> <xsl:stylesheet
>  xmlns:xsl="http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" version='1.0'
>  xmlns:saxon="http://icl.com/saxon">
> <xsl:output method="html"
> saxon:character-representation="native" />
>
> <xsl:template match="/">
>   <xsl:apply-templates />
> </xsl:template>
>
> <xsl:template match="body">

Pokud racujete s XHTML, je element body ve jmenném prostoru pro XHTML.
Musíte si proto u xsl:stylesheet pro tento jmenný prostor definovat
nějaký prefix:

xmlns:h="http://www.w3.org/1999/xhtml"

a v XPath výrazech pak tento prefix předřadit před názvy elementů:

<xsl:template match="h:body">