Zprovozneni Xinclude

drnovsky na pcinfo.biz drnovsky na pcinfo.biz
Úterý Prosinec 21 10:44:37 CET 2004

Vazeni zkusenejsi,

muzete mi nekdo pomoci se zprovoznenim Xinclude tak, jak je to popsano na:
http://www.w3.org/TR/xinclude/#fragment-example

Vytvoril jsem si oba popsane soubory ale at delam co delam, vzdy pri
otevirani souboru joesmithquote.xml skoncim na tom, ze XMLmind zahlasi:

/price-quote/xi:include:
XPointer výběr "w002-description" neodpovídá žádnému prvku dokumentu
"C:\xinc\price-list.xml"

/price-quote/xi:include:
XPointer výběr "element(w002-prices/2)" neodpovídá žádnému prvku dokumentu
"C:\xinc\price-list.xml"

Predpokladam ze problem je v tom, ze neumim udelat DTD ktere by splnovalo:
"DTD which declares the id attributes as type ID". Ale at do toho koukam sebevic, netusim jak na to.

Ales Drnovsky