Jak udelat spolecne definice ENTITY pro vice XML souboru?

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Únor 4 14:41:12 CET 2004

Miloslav Hertl [GISoft] wrote:

> Syntaxe %global.ent; je mi cizí. Nevím jak nejaký popis konkretne o tomto na

Zrovna toto by mělo být snad v každé knížce, která popisuje základy
syntaxe XML. Ale je pravda, že podobné triky pochízející ještě z dob
SGML se v mnoha současných příručkách nenajdou. Oficiálně se to jmenuje
parametrické entity (http://www.w3.org/TR/REC-xml#dt-PE).

> netu vyhledat (chybi spravny termin) a poucit se, dozvedet se neco noveho.
> Neznate vhodne strany, na kterych  se priucit. Priznam se ale, ze  mi moc
> nerikaji prisne technicke specifikace na http://www.w3.org/. Rad vsak ctu v
> "lidskych" dokumentech (priruckach s ukazkou), temer vse co napsali vazeni

Dobrý zdroj podobných "fint" jsou diskusní skupiny jako xsl-list,
xml-dev, docbook-apps, ale jejich sledování zabere docela dost času. :-(