odsazeni table a informaltable od predchoziho odstavce

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Únor 13 12:33:45 CET 2004

Petr Rajsky wrote:

> 1) Jaky je rozdil mezi atributy "space-*****.minimum",
> "space-*****.optimum", "space-*****.maximum" - kdy se aplikuje min, kdy
> opt a kdy max hodnota?

Zjednodušeně řečeno se procesor FO snaží použít optimální hodnotu. Pokud
s ní nejde stránku zalomit, může použít cokoliv mezi min. a max.

> 2) Zajimalo by mne, proc je v PDF vystupu z BOOK ruzna vzdalenost mezi
> koncem predchoziho odstavce (vzdy klasicka para, tedy bez space-after) a
> zacatkem table resp. informaltable. Oba typy tabulek vyuzivaji nastaveni
> "formal.object.properties" resp. "informal.object.properties", hodnoty
> jsou vsak stejne. Table navic aplikuje hodnotu "formal.title.properties"
> na titulek, ta vsak pouziva na "before" klasicke "normal.para.spacing".

Podívejte se do výsledného FO souboru. Uvidíte jaké všechny mezery jsou
nastaveny.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka na kosek.cz
   http://www.kosek.cz