DB ve vice dokumentech - include

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 12 10:26:51 CEST 2004

On Fri, Jul 09, 2004 at 04:58:56PM +0200, Pavol Vaskovic wrote:
> Urcite to bolo zdokumentovane niekde v knihe pana Koska. No, u nas to
> robime nasledovne:
>
> <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
> <!DOCTYPE book PUBLIC '-//OASIS//DTD DocBook XML V4.2//EN'
>       'http://www.oasis-open.org/docbook/xml/4.0/docbookx.dtd'
>  [<!ENTITY overview SYSTEM "overview.xml">
>     <!ENTITY gettingStarted SYSTEM "gettingStarted.xml">
>  ]>
> <book>
>    <bookinfo revision="1.0" lang="en">
>        <title>Bla bla</title>
>    </bookinfo>
>    &overview;
> [...]

 Nebo pouzit <xi:include>, ktere mi  pripada minimalne hezci nez to SGML
 dedictvi v  podobe [<!ENTITY..]> ktere prepoklada,  pouzivani fragmentu
 XML (ty soubory  pouzite v ENTITY nemaji <?xml..> hlavicku)  a jsou tim
 padem samostatne nepouzitelne. To mi pripada jako dost neprijemne.

 Jen je treba pak pouzivat nastroje, ktere s <xi:include> umeji zachazet
 nebo neco co udela jeden XML file ze vsech include. Jiz se o tom v teto
 konferenci debatovalo takze pokud je nekde archiv...

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/